مقالات, از کجا عصا بخریم؟, دسته‌بندی نشده

از کجا عصا بخریم?

عصا لوکس و لاکچری-گالری عصادست

از کجا عصا بخریم?

از کجا عصا بخریم؟ عصا نوعی چوب است که در دست می گیرند و هنگام راه رفتن به آن، تکیه می کنند. افراد سالخورده و کم توان، برای حفظ تعادل خود در راه رفتن نیاز به استفاده از عصا دارند. برای خرید عصا از جمله سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، شامل موارد زیر است:

  • از کجا عصا بخریم؟
  • محبوب ترین عصاهای بازار حدودا چه قیمتی هستند؟
  • محبوب ترین برند های عصا در بازار چه برندهایی هستند؟
  • انواع عصا و کار های آن چگونه است؟
  • چگونه عصای مناسب برای هر فرد را انتخاب کنیم؟
  • بهترین عصا برای سالمندان چه عصایی است؟
  • نکات مهم در هنگام خریدن عصای مناسب برای سالمندان چیست؟
  • ارتفاع و اندازه عصا چگونه باشد؟ واکر بهتر است یا عصا؟

از چه فروشگاهی بهترین عصا را خریداری کنیم؟

معتبر بودن فروشگاهی که برای خرید عصا انتخاب کرده ایم، حائز اهمیت است. فروشگاه عصا دست از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرده البته تولید و ساخت عصا پیش از سایت به زمان های قبل تر بر می گردد،  امکان خرید حضوری و غیر حضوری، ارسال سریع و نیز ضمانت بازگشت و یا تعویض کالا را برای شما فراهم می کند. یا اگر بعد از خرید، محصول دچار مشکل و نقصی شد فورا پیگیری می کنند. درواقع دلیل این ضمانت ها این است که مشکلات و نارضایتی های احتمالی شما را رفع کنند. در این فروشگاه با توجه به سابقه ی فروشی که دارند، می توانند بهترین مشاوره برای خرید کالا را به شما عرضه کنند.

محبوبت ترین عصاهای بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

قیمت عصاهای محبوب در بازار، حدودا بین 2 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان است. در گالری عصادست بیش از 500 مدل تنوع عصا وجود دارد به دلیل این تنوع شما با قیمت های متفاوتی رو به رو هستید و متناسب با بودجه شما قیمت عصاها از 100 هزارتومان تا 200 میلیون تومان متغیر است.

انواع عصا و کاربرد های آن چگونه است؟

عصا ها با توجه به نیاز شما در قیمت، شکل و طرح های مختلفی، طراحی شده اند. انواع عصا می تواند شامل موارد زیر باشد: عصای شمشیر دار، عصای منبت کاری، عصای لاکچری، ویلچر، واکر، عصای چوبی، عصای زیر بغل، عصای سفارشی، عصای تاشو، عصا توانبخشی، عصا آلبوکراچ، عصا اکسسوری و …

چگونه عصای مناسب برای هر فرد را انتخاب کنیم؟

ما با توجه به نیازی که داریم محصولی را خریداری می کنیم. در انتخاب عصا نیز، با توجه به ضعف و مشکلات موجود عصای مفید و قابل استفاده برای سالمندان و افراد کم توان را باید انتخاب کنیم. درواقع ما می توانیم یا با کمک پزشک معالج عصای متناسب برای هر فرد را خریداری کنیم و یا با مشاورانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت نماییم، یکی دیگر از مزایای خرید از مجموعه گالری عصادست همین مورد است که سبب شده مشتریان با خیالی آسوده و با اطمینان کامل خرید خود را انجام داده و از راهنمایی های متخصصان مجموعه چه به صورت حضوری چه به صورت تلفنی و آنلاین به طور رایگان بهره مند شوند.

 

بهترین عصا برای سالمندان چه عصایی است؟

با افزایش سن و عدم توانایی در راه رفتن و حفظ تعادل، به عصا نیاز پیدا خواهید کرد. افراد مسن هنگامی که به پیاده روی می روند، درصورتیکه تکیه گاهی برای آن ها وجود نداشته باشد ممکن است دچار سقوط و شکستگی در نواحی مختلف شوند. در نتیجه، نیاز ضروری به تکیه گاهی برای راه رفتن دارند. شما می توانید از عصاهای چند پایه با دسته انحنایی شکل استفاده کنید. اما استفاده از واکر برای افراد مسنی که توانایی ایستادن نیز ندارند، مناسب تر است. این نوع ابزارها چند نقطه ی اتکا در قسمت سطح دارند و درواقع عصا به شکل مناسب تری به زمین تکیه دارد. بعد از آسیب و یا شکستگی شدید در یک تا دوماه اول که حرکت سخت بوده، این ابزار کمک بسیاری به فرد آسیب دیده خواهد کرد.

انواع عصا چندپایه خارجی_گالری عصادست

 

نکات مهم در هنگام خریدن عصاهای مناسب برای سالمندان چیست؟

علاوه بر توجه به ساختارعصا، نکات دیگری را نیز در هنگام خرید عصا باید مورد توجه قرار داد. نوع دسته عصا و شیوه ی صحیح در دست گرفتن آن نیز، حائز اهمیت است. دسته ی عصا نباید به گونه ای باشد که فرد را آزار دهد یا ناتوانی او را افزایش دهد. انواع دسته ی عصاها شامل موارد زیر است: سنتی، آنتیک، کلاسیک، شاهی، پیکری، آرگونومیک.
نکات دیگری که در هنگام خرید عصا مهم هستند شامل: سبک بودن عصا، طول مناسب عصا، نوع آلیاژ و یا جنس چوب، طبی و استاندارد بودن عصا، میزان تحمل وزن

ارتفاع و اندازه عصا چگونه باشد؟

ارتفاع عصا باید مناسب باشد. اگر ارتفاع آن زیاد تر از حد استاندارد باشد، فرد با استفاده از آن دچار مشکل خواهد شد و یا اگر ارتفاع آن کمتر از حد استاندارد باشد، فرد دچار درد در ناحیه ی کمر و گردن خواهد شد. بنابراین ارتفاع عصا به شدت حائز اهمیت است. برای بدست آوردن طول مناسب عصا با توجه به قد هر فرد می توانید به مقاله طول مناسب عصا مراجعه نمایید.

واکر بهتر است یا عصا؟

انتخاب عصا یا واکر به قدرت بدنی، آمادگی جسمانی و تعادل شما مرتبط است. اگر در ناحیه ای از بدن خود احساس درد می کنید به گونه ای که این درد باعث به هم زدن تعادل شما در راه رفتن شود، عصا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اما واکر با توجه به این که پایه های بیشتری نسبت به عصا دارد برای افرادی که توانایی کمی در حرکت کردن دارند و یا تعادل بسیارپایینی دارند، مناسب است. همچنین این ابزار به بهبودی کسانی که در اندام تحتانی خود آسیب دیده اند و به پیاده روی نیاز دارند، تسریع می بخشد. چون با این ابزار بدون فشار بر ناحیه ی تحتانی، به راحتی می توانند راه بروند. برای دیدن و یا خرید واکر می توانید به صفحه انواع واکر در گالری عصادست مراجعه نمایید. البته این افراد بعد از بهبودی باید از عصا استفاده کنند تا اندام های حرکتی آن ها تقویت شود.

 

نتیجه گیری:

عصاها در شکل و طرح های مختلفی طراحی شده اند و از هرکدام متناسب با نیاز سالمندان و افراد کم توان استفاده می شود. در هنگام خرید عصا باید نکاتی را مورد توجه قرار داد، از جمله نوع عصا، نوع دستگیره های عصا و هم چنین ارتفاع عصا. اگر قبل از خرید یک محصول، دانش و آگاهی خود را درباره ی آن افزایش دهید مسلما بهترین خرید را خواهید داشت که سعی ما در این مقاله افزایش آگاهی شما در زمینه ی خرید عصا بوده. برای ثبت سفارش انواع عصا و هم چنین واکر و ویلچر و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همین حالا با ما تماس بگیرید.

پس اینکه از کجا عصا بخریم؟ بسیار اهمیت دارد. مجموعه عصا دست علاوه بر تولید عصای درجه یک برای قشر سالمندان عزیز، از دید هنری نیز به تولیدات خود توجه نیژه ای دارد به طوریکه تقریبا بیش از ۸۰ درصد عصاهای این مجموعه،  منحصر به فرد هستند و مانند آن را در هیچ جایی از ایران پیدا نخواهید کرد.

هدف این مجموعه علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان، بر پایه ی دانش و مهارت ملی و تامین بخشی از نیاز تجهیزات پزشکی کشور به شکل آنلاین و بدون پرداخت هزینه های اضافی، به افزایش آگاهی هموطنان در زمینه ی این محصول پر کاربرد نیز کمک می کند.

 

7 نظر در “از کجا عصا بخریم?

  1. مریم گفت:

    عااالی بود همه نکاتی که مد نظرم بود رو داشت، مرسی واقعا از خودتونم خرید کردم خیلی سریع بدستم رسید مشاورتون هم عالی بود🤩👌🙏

    1. فائزه فشی گفت:

      خیلی خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم، از انتخاب مجموعه عصادست و خریدتون سپاسگذاریم

  2. محمد گفت:

    عالی عالی بود ممنون واقعا ، من برای مادربزرگم میخواستم عصا بگیرم اما هیچ نمیدونستم چی باید بگیرم

    1. فائزه فشی گفت:

      از اینکه مقاله براتون مفید بود بسیار خرسندیم

  3. سارا گفت:

    عالی بود واقعا من هیچ اطلاعی نداشتم از خریدن عصا. توضیحات جامع و کامل بود

  4. سارا گفت:

    عالی بود واقعا ممنونم اطلاعات کامل و جامعی در اختیارمون قرار دادین

    1. فائزه فشی گفت:

      ممنون از توجه و لطف شما به مجموعه گالری عصادست، از اینکه اطلاعات مفید بوده بسیار خرسندیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *