مقالات نیژه

مقایسه کیفیت و کارآیی عصا های سه پایه

مقایسه کیفیت و کارآیی عصا های سه پایه

مقایسه عصا های سه پایه موضوعی است که برای انتخاب عصا سه پایه مناسب و استاندارد باید مورد بحث قرار گیرد. با افزایش سن و کاهش حفظ تعادل و پایداری نیاز افراد به استفاده از عصا افزایش می یابد. عصا های سه پایه با داشتن سه پایه به جای یک پایه به حفظ تعادل هر چه بیشتر فرد در هنگام راه رفتن کمک می کنند. هم چنین این عصا ها بسیار سبک و در عین حال مستحکم، مقاوم و پایدار می باشند. مادر ادامه ی این مقاله به توضیح بیشر درباره عصا سه پایه و مقایسه انواع این عصا می پردازیم تا شما عزیزان اطلاعات کافی برای خرید عصای متناسب با نیازتان را داشته باشید.

عصا سه پایه

همانطور که می دانید این نوع عصا سه پایه دارد که تعداد پایه های بیشتر آن به حفظ تعادل و ثبات فرد در هنگام راه رفتن کمک می کند. جنس عصا سه پایه از آلیاژ آلمینیوم می باشد که درواقع این عصا سبک و مستحکم بودن خود را مدیون همین آلیاژ آلمینیوم است. در انتهای تمامی پایه های این عصا لایه های پلاستیکی مقاوم در برابر لغزش تعبیه شده که پایداری بیشتر فرد در هنگام راه رفتن را ممکن می سازند. فاصله ی پایه های این عصا ها در انواع مختلف متفاوت است و هر چقدر این فواصل بیشتر باشند تعادل بیشتری را نیز برای فرد فراهم می کنند و  درواقع مناسب افرادی است که به تعادل خیلی بیشتری نیاز دارند و به هیچ وجه به تنهایی قادر به راه رفتن نمی باشند. و نمونه های دیگر که این فواصل کمتر است بیشتر مناسب سالمندان یا افراد با تعادل کم می باشند.

انواع عصا سه پایه

عصا های سه پایه انواع مختلفی دارند که شما می توانید بنا به نیاز خود عصای سه پایه مناسب را خریداری کنید. در گالری عصا دست عصا های سه پایه در دسته ها و پایه های متفاوت، تولیده شده و قابل عرضه می باشند. دسته ی عصا ها می تواند افست و یا معمولی باشد. که دسته ی معمولی می تواند در جنس های مختلفی همچون فلز، چوب، پلاستیک فشرده، فوم و… باشد. نوع پایه های این عصا ها نیز در انواع مختلف متفاوت است در بعضی مدل ها این پایه ها ارتفاع بیشتری دارند و در سایر مدل ها ممکن است این ارتفاع کمتر باشد. همچنین فاصله ی پایه ها از یکدیگر در عصا های مختلف، متفاوت است. ما در اینجا برای مقایسه ی عصا های سه پایه چند نمونه از عصا های سه پایه را به طور مختصر به شما معرفی می کنیم اما شما می توانید برای دیدن نمونه های بیشتر به صفحه عصا های توانبخشی مراجعه کنید.

عصای فلزی صندلی شو سه پایه براندون: این عصا با داشتن قابلیت تبدیل شدن به صندلی، بیشتر مناسب سالمندانی است که پس از مدتی پیاده روی خسته شده و حتما نیاز به استراحت دارند. هم چنین این عصا به افرادی که نمی توانند مدتی طولانی سرپا بایستند مانند افراد مبتلا به کم خونی توصیه می شود. فرآیند تبدیل شدن عصا به صندلی به راحتی و تنها با اعمال کمی فشار صورت می گیرد و نیاز به کار خاصی ندارد. عصا به گونه ای طراحی شده که فرد هنگام نشستن روی صندلی آن با گرفتن دسته ی عصا تعادل بیشتری داشته باشد.  صندلی و درواقع نشیمن گاه این عصا به صورت گرد طراحی شده و جنس آن از پلاستیک فشرده می باشد.

عصای فلزی صندلی شو سه پایه براندون

 

عصای طبی سه پایه آلومینیومی ایبکا قابل تنظیم ارتفاع: این عصا با داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع امکان قد شدن متناسب با قد افراد مختلف را فرآهم می کند. جنس عصا نیز از آلیاژ آلمینیوم بوده که استحکام بالا و در عین حال سبک بودن را ممکن می سازد. مقاومت عصا بسیار زیاد می باشد و توانایی تحمل وزن های بالا تا 150 کیلوگرم را نیز دارد. به طور کلی این عصا طبی بوده و مناسب استفاده برای سالمندان، افرادی که دچار اختلالات عصبی شده و هم چنین افراد با با توانمندی پایین در راه رفتن می باشد.

عصای طبی سه پایه آلومینیومی ایبکا قابل تنظیم ارتفاع

 

عصای سه پایه آلومینیومی قابل تنظیم وایکارد: این عصا یکی از سبک ترین و در عین حال مقاوم ترین عصا های طبی می باشد که این شاخص ها ناشی از جنس عصا می باشد چرا که جنس آن از آلیاژ آلمینیوم می باشد. مدل این عصا با سایر نمونه های عصا های سه پایه متفاوت است. قابلیت تنظیم ارتفاع در این عصا امکان قد شدن عصا متناسب با قد افراد افراد مختلف را فرآهم می آورد. رنگ این محصول رنگ خود آلمینیوم می باشد و روی آن آبکاری نشده که همین مساله موجب ثابت ماندن رنگ این محصول می گردد. پایه های این عصا همگی در یک طرف قرار رفته اند و  درنتیجه فرد می تواند تمام وزن خود را روی آن ها بیندازد هم چنین قرار گرفتن پایه ها دریک سمت مانع از گیر کردن پای کاربر به پایه ها در هنگام راه رفتن می گردد.

عصای سه پایه آلومینیومی قابل تنظیم وایکارد

 

ورقه ی تشکیل دهنده ی روی عصا

در مقایسه ی عصا های سه پایه ضخامت ورقه ی تشکیل دهنده ی روی عصا در کیفیت و کارآیی عصا بسیار مهم است. که این ضخامت در نمونه های ارزان قیمت موجود در بازار نسبت به نمونه های با کیفیت و اورجینال، کمتر می باشد. همچنین لازم به کر است که جنس این ورقه از جنس آلمینیوم می باشد که در استحکام و مقاومت بدنه ی عصا و هم چنین سبک بودن آن تاثیر بسزایی دارد.

 

عصا چهار پایه ضد لغزش ایستا

چهار پایه ی ضد لغزش ایستایی طبق مهندسی اصولی و به دست طراحان زبده ی گالری عصا دست ساخته شده. شما می توانید با قرار دادن یک پایه ی ضد لغزش مناسب به پایه عصاهای چوبی، مناسب ترین و ایده آل ترین عصا را برای خود تهیه کنید. پایه های ضد لغزش ایستایی که در انتهای قرار گرفته اند از لغزش و سرخوردن فرد درهنگام راه رفتن روی سطوح لیز و یا خیس، جلوگیری می کنند. هم چنین جنس این پایه ی د لغزش از uv می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد و با ایجاد اصطحکاک بین عصا و زمین مانع از سرخوردن فرد می گردند.

 

عصا دست

گالری عصا دست انواع عصا سه پایه و هم چنین چهار پایه را در طرح های گوناگون با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی و تولیده کرده وشما می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید کنید.هم چنین مشاوران حرفه ای و زبده در این گالری به صورت تمام وقت پاسخگوی سوال های شما عزیزان خواهند بود. امکان خرید حضوری و آنلاین نیز برای مشتریان فرآم گردیده. گاهی افراد به دلیل مشغله ی کاری و یا دلایل دیگر قادر به خرید حضوری نخواهند بود که با خرید آنلاین از گالری عصا دست می توانند از خرید خود لذت ببرند. هم چنین گالری عصا دست با تعبیه پارکینگ اختصاصی برای مشتریان حضوری خیال آن ها را از بابت وسیله ی نقلیه شان در هنگام خرید راحت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *