مقالات, بهترین عصا برای سالمندان

بهترین عصا برای سالمندان

بهترین عصا برای سالمندان

عصا وسیله ای است جهت حفظ تعادل و بهبود روند پیاده روی که استفاده از عصا محدود به سن خاصی نیست و همه افراد در هر گروه سنی می توانند از عصا برای موارد مختلف استفاده کنند. برای خرید مناسب ترین و بهترین عصا باید بر اساس نیاز شخصی خود اقدام به خرید کنید. شاخص های مهم در خرید عصا شامل مواردی از این قبیل است که عصا باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد چرا که این قابلیت امکان قد شدن عصا متناسب با قد فرد را فراهم می کند. از طرفی دیگر عصای انتخابی باید با ساختار بدنی و وزن فرد استفاده کننده هماهنگی داشته باشد تا شخص در استفاده ار آن با مشکل برنخورد. جنس مرغوب و با کیفیت عصا نیز از دیگر شاخص های مستلزم نوجه در خرید عصا است. چرا که اگر جنس چوب عصا از کیفیت بالایی برخوردار نباشد ممکن است در اثر فشار ناشی از وزن استفاده کننده، شکسته شده و عوارض خطرناک احتمالی همچون شکستگی در نواحی مختلف پا ایجاد کند.

نکات مهم در خرید عصا برای سالمندان

همانطور که می دانید عصا ها در طرح ها و سایز های گوناگون طراحی و تولید شده اند که شما برای خرید عصای متناسب با نیازتان باید تمام جوانب را در نظر بگیرید. عصای انتخابی باید مناسب و کاربردی و طبق استاندارد ها باشد. نکات مستلزم توجه در خرید عصای مناسب شامل: نوع دسته ی عصا و طبی بودن آن، متناسب بودن ارتفاع عصا با قد فرد استفاده کننده، آستانه ی تحمل وزنی عصا و… می باشد.

انواع عصا

عصا ها انواع مختلفی دارند که ما در اینجا به اخنصار چند نوع از آن ها را نام برده و سپس به تفصیل درباره ی مهم ترین و کاربردی ترین آن ها توضیح خواهیم داد انواع عصا ها شامل: عصا لاکچری، عصا شمشیر دار، عصا چوبی، عصا تاشو، عصا سفارشی ساز، عصا زیر بغل، عصا آلبوکراچ، عصا توانبخشی، عصا عتیقه و خاص، عصا نابینایان، عصا کوهنوردی و سایر ملزومات عصا و وسایل کمک حرکتی و… می باشد. عصا ترزا علاوه بر ظاهر زیبا و شیک به دلیل خوش دست و راحت بودن طرفداران زیادی دارد. این عصا به دلیل ارتفاع بلندی که دارد برای افراد بلند قد نیز مناسب خواهد بود البته در گالری عصا دست این عصا متناسب با قد شما سایز خواهد شد و هر فردی قادر به استفاده از آن خواهد بود. جنس مرغوب و با کیفیت چوب تشکیل دهنده ی این عصا، ماندگاری و استحکام آن را بالا برده و در نتیجه مناسب استفاده برای افراد سنگین وزن نیز خواهد بود. دسته ی طبی و استاندارد این عصا موجب افزایش احساس راحتی فرد در هنگام استفاده از عصا می شود. و اما لازم به ذکر است که این عصا کار دست بوده و توسط هنرمندان بزرگ ایرانی طراحی و خلق گردیده و هرکدام آن ها آثاری منحصر به فرد است پس نمونه ی مشابه آن را در هیچ جای دنیا نخواهید دید. در گالری عصا دست سه نوع عصا ترزا موجود می باشد که شما می توانید با کمک از مشاوران حرفه ای این مجموعه عصای دلخواه خود را صاحب شوید.

انواع عصا ترزا

عصا ترزا با دسته ی آرگونومیک: عصای ترزا با دسته ی آرگونومیک یکی از عصاهای وارداتی بوده که به دلیل سبک بودن، خوش دست بودن، طراحی زیبای دسته و بدنه و مقاومت بالا طرفداران زیادی داشته و حتی مورد پسند افراد سخت پسند نیز بوده است. سبک بودن وزن این عصا ناشی از تو خالی بودن آن می باشد که شما می توانید با جداسازی دسته ی عصا، اشیا قیمتی یا پول و طلا را در آن تعبیه کنید و جنس دسته ی آن فلز مرغوب ضد حساسیت بوده که بسیار خوشدست و ظریف است. آبکاری آنادیز انجام شده روی این محصول بر کیفیت آن افزوده و رنگ ثابت می ماند و به مرور زمان درخشندگی خود را از دست نخواهد داد. یکی از لوکس ترین عصا های تولید شده در صنعت عصا سازی و مشابه نمونه های خارجی ، عصا ترزا دسته ی آنتیک است که این عصا وزن سبکی دارد و استفاده از آن به راحتی و بدون اعمال فشار بر مهره های کمر و مفاصل پا صورت می گیرد. دسته ی ظریف و زیبای عصا از نوعی فلز مرغوب بوده که خاصیت درمانی نیز دارد و هم چنین بدنه ی آبکاری آنادیز شده ی عصا موجب ثابت بودن رنگ آن و مانع از کاهش درخشندگی به مرور زمان می گردد. این عصا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار بوده و پتانسیل تحمل وزن های بالا تا 200 کیلوگرم را دارد. طی سه سال اخیر عصا ترزا پرفروش ترین عصا در گالری عصا دست بوده که علت آن رضایت مشتریان از استحکام و کیفیت این عصا بوده چرا که چوب این عصا از کارخانه وست فریزر کانادا تهیه شده و سپس به دست هنرمندان زبده ایرانی تراش خیلی ظریف و زیبایی خورده و برای استفاده شما عزیزان آماده گردیده است. دسته ی این عصا ها نیز با داشتن قوس مناسب موجب پر کردن کف دست کاربر در هنگام استفاده می گردد و مشکل اساسی سالمندان، که سر خوردن دست در هنگام بلند شدن از تخت و هم چنین جا کردن عصا در دست به دلیل یک شکل بودن دسته بود را حل کرده است. عصا ترزا با تلفیق رنگ ها و رنگبندی متنوع دسته و بدنه، فرصت انتخاب بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

عصا ترزا چهار پایه ضد لغزش ایستایی

همانطور که گفتیم عصا ترزا انواع مختلفی دارد که هرکدام دارای شاخص ها و کاربرد های مختلفی هستند. اما مزایا و کاربرد های عصا ترزا به همین ویژگی ها محدود نمی شود. کمپانی عصا دست به دلیل طبی بودن دسته ی این نوع عصا ها با قرار دادن پایه ی ضد لغزش ایستایی که به دلیل لاستیکی بودن جنس شان مانع از سرخوردن فرد روی سطوح هموار و خیس می گردند، توانسته نوعی عصا چهار پایه با عملکرد های حتی بهتر از انواع عصا چهار پایه تهیه کند. درنتیجه این عصا مناسب ترین عصا برای استفاده سالمندان خواهد بود تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به کمک دیگران در جامعه حضور یابند که اینها موجب افزایش اعتماد به نفس در آن ها خواهند شد.

پایه ضد لغزش ایستا

مشخصات عصا

عصا ترزا در طرح ها و رنگ های متنوعی همچون رنگ مشکی، زرشکی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سایر نمونه های دو رنگ مانند دسته مشکی بدنه قهوه ای، دسته کرمی بدنه قهوه ای و… در گالری عصا دست موجود و قابل عرضه می باشد. این عصا به دلیل داشتن چوبی صاف و یکدست، مستحکم و بادوام و هم چنین شاخص مهم کار دست بودن از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است. فرآوری چوب این عصا نسبت به عصا های ایرانی متفاوت بوده چرا که تمام مراحل آماده سازی آن طبق ضوابط و استاندارد های عصا سازی بوده و این عصا به دلیل پیمودن تمامی مراحل، از مقاومت بالایی برخوردار بوده به گونه ای که به جرات می توان گفت بیشتر از صد سال ماندگاری خواهد داشت.

 

گالری عصا دست

گالری عصا دست انواع مختلف عصا ترزا را در طرح و شکل های مختلف دسته و بدنه طراحی و تولید کرده و شما می توانید با مراجعه به گالری عصا دست و مشاهده ی محصولات موجود در گالری، و هم چنین کمک از مشاوران حرفه ای این مجموعه بهترین عصا را برای خود و یا عزیزانتان خریداری کنید. وجود پارکینگ اختصاصی برای مشتریان امنیت وسیله ی نقلیه شما را تضمین خواهد کرد. همچنین امکان خرید آنلاین نیز برای مشتریانی که وقت کافی برای خرید حضوری ندارند مهیاست تا آن ها نیز بنوانند خریدی مطمین و در عین حال راحت داشته باشند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *