مقالات تخصصی عصا, برای روز مادر چه هدیه ای بخرم؟

برای روز مادر چه هدیه ای بخرم؟

برای روز مادر چه هدیه ای بخرم؟

روز مادر که خاص ترین و مهم ترین روز در سال است همزمان با زاد روز حضرت فاطمه (س) بوده که با تقدیم هدیه ای به این عزیزان سعی بر جبران محبت و قدردانی از زحمات بیکران ایشان داریم. کادو روز مادر باید باب میل و سلیه ی آن ها و همجنین کاربردی باشد. که احتمالا خرید هدیه ای با این شاخص ها، کاری نسبتا دشوار است. در ادامه ی مطلب به سایر سوالات احتمالی شما عزیزان در این زمینه پاسخ خواهیم داد با ما همراه باشید.

پیشنهاد ما برای خرید هدیه ی روز مادر

با فرا رسیدن روز مادر همه ی ما قصد خوشحال کردن و قدردانی از این عزیزان به واسطه ی هدیه ای مناسب و کاربردی داریم که البته انتخاب چنین هدیه ای چندان کار آسانی هم نیست پیشنهاد ما به شما، خرید عصا است. استفاده ی مکرر و روزانه از عصا، باعث می شود که مادر یا مادربزرگتان، با دیدن عصا همیشه و هرلحظه یاد شما را در خاطر داشته باشند. استفاده از عصا محدود به افراد ناتوان و یا سالمندان نمی باشد بلکه استفاده از این ابزار به عنوان نوعی اکسسوری لوکس در استایل بسیار زیبا و شکیل به نظر می آید. همچنین چوبی بودن جنس عصا موجب زدودن انرژی منفی از کاربر می گردد و به همین دلیل است که عصا به عنوان کادو برای روز مادر و پدر توصیه می شود. با مراجعه به گالری عصا دست و کمک از مشاوران حرفه ای این مجموعه به راحتی می توانید عصا متناسب با نیازتان را خریداری کنید.

معیار های مهم در خرید هدیه روز مادر

برای خرید هدیه روز مادر شاخص هایی همچون کاربردی و متناسب سلیقه بودن بسیار حایز اهمیت می باشند. البته که هیچ هدیه ای نمی تواند شایسته و درخور این عزیزان باشد اما می توان با تقدیم هدیه ای هرچند کوچک گوشه ای از لطف و محبت بیکران شان را جبران نمود. سایر معیار هایی که در خرید بهترین هدیه روز مادر اهمیت دارند شامل: سبک لباس پوشیدن، شیوه خرید، علایق فردی و هم چنین میزان تمایل او به دو مولفه ی کمیت و کیفیت می باشند.

روز مادر دقیقا چه روزی است؟

همانطور که گفتیم روز مادر مصادف با زاد روز خجسته حضرت فاطمه (س) ، پاک نرین و بلندمرتبه ترین بانوی جهان در تمام عصر ها می باشد. تاریخ دقیق این روز در سال 1401 شمسی، بیست و سوم دی ماه می باشد. که این روز فرصت مناسبی برای تشکر و قدر دانی از زحمات این فرشتگان آسمانی، تمام مادران ایران زمین بوده و ما با خرید بهترین هدیه روز مادر و جشن و پایکوبی سعی بر خوشحال کردن مادران و مادربزرگانمان داریم.

چگونه متناسب با بودجه و توانایی مالی مان، عصای مناسب خریداری کنیم؟

برای خرید عصا نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت نخواهد بود چرا که گالری عصا دست برای تمامی اقشار عصا مناسب و کاربردی طراحی کرده و شما می توانید بنا به سلیقه خود و البته مشکل حرکتی تان اقدام به خرید بهترین هدیه روز مادر کنید. انواع عصا در این گالری شامل عصا لاکچری، عصا منبت و خاتم، عصا شمشیر دار، عصا چوبی، عصا تاشو، عصا سفارشی ساز، عصا زیر بغل، عصا توانبخشی، عصا عتیقه و خاص، عصا نابینایان، عصا آلبوکراچ، واکر و ویلچر و رولیتر و سایر وسایل کمک حرکتی و توانبخشی قابل عرضه می باشد. که قیمت این عصا ها از دویست هزار تومان به بالا شروع می شود. این گالری جهت افزایش رضایتمندی مشتریان نیروهایی در خصوص پاسخگویی و مشاوره به شما استخدام کرده و همچنین امکان خرید حضوری و آنلاین نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

مقدار هزینه لازم برای خرید هدیه روز مادر

برای غافلگیری و خوشحالی مادر و مادربزرگ هایمان نیازی به پرداخت مبالغ بالا برای خرید بهترین هدیه روز مادر نیست. بلکه کافی است متناسب با سلیقه ی آن ها، عصای مناسب با نیازشان را خریداری نمود. گرچه این عزیزان هیچ نیازی به هدایای ما ندارند اما هدیه روز مادر می تواند یادآور فراموش نشدن آن ها توسط فرزندان خویش باشد که این مساله موجب شادی قلب و روح آن ها خواهد شد.

عصا بهترین هدیه برای روز مادر

ازجمله نشانه ها و عوارض پیری، کاهش تحرک، عدم حفظ تعادل، احساس درد در مفاصل و… می باشد. که این نشانه ها درصورت عدم رسیدگی ممکن است موجب کاهش اعتماد به نفس و درنتیجه کمرنگ شدن حضور افراد مسن در اجتماع گردد. اگر شاهد بروز نشانه های پیری و کم توانی در مادر و مادربزرگتان شدید، با خرید عصا و وسایل کمک حرکتی می توانید در افزایش تحرک و درنتیجه افزایش اعتماد به نفس آن ها موثر واقع شود. عصا وسیله ای است که در جهت برقراری تعادل در بدن، بهبود روند راه رفتن و افرایش مدت زمان پیاده روی و… تاثیر بسزایی دارد. همانطور که می دانید براساس نیاز های هر فرد باید اقدام به خرید عصا برای او نمود. به طور مثال اگر حفظ تعادل برای شخص خیلی دشوار باشد، دیگر ممکن است عصا جوابگوی نیاز او نباشد و در چنین مواقعی وسیله ی کمک حرکتی پیشنهادی به شما واکر می باشد. چرا که واکر با داشتن چهار پایه و چهار چرخ سطح اتکای بیشتری روی زمین داشته و در برقراری حفظ تعادل نسبت به سایر وسایل کمک حرکتی موفق تر خواهد بود.

جهت خرید عصا و وسیله ی کمک حرکتی مناسب و کاربردی برای داشتن بهترین هدیه روز مادر ابتدا لازم است به شناخت کافی از آن ها برسیم که ما در اینجا به اختصار درباره ی چند عصا کاربردی و پرطرفدار توضیح خواهیم داد.

اولین مورد، عصا مدل ترزا است که این عصا محصولی قدیمی و کاربردی از گالری عصا دست است که تا به امروز از آن استفاده می شود. این عصا در جاهایی مثل طبیعت، مسافرت، کوهستان و… مورد استعمال قرار می گیرد. دسته طبی و استاندارد، قلمی بودن بدنه، تنوع رنگی این عصا از دیگر شاخص های مورد پسند مشتریان بوده و است.

عصا مدل تارلا از جنس چوب گردو بوده و ازجمله عصا های منحصر به فرد گالری عصا دست می باشد. طراحی شکیل و خاص این عصا، استفاده از آن برای اکسسوری و کلکسیون را امکان پذیر می سازد. دسته ی آرگونومیک این مدل عصا به دلیل داشتن خاصیت طبی، بسیار خوشدست و راحت بوده و مورد پسند اکثریت مردم می باشد. با نصب یک پایه غضرئفی به پایه ی این عصا، نمونه ای مشابه یا حتی بهتر از عصا سه پایه و چهار پایه خواهید داشت چون پایه غضروفی قابل تعویض بوده و در صورت عدم نیاز می توانید آن را بردارید.

عصا چهار پایه دسته s با داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع، به راحتی نسبت به قد شما انتظام می یابد. پایه های این عصا در برقراری حفظ تعادل و هم چنین لایه های پلاستیکی تعبیه شده در انتهای هر پایه، مانع از سرخوردن فرد در هنگام استفاده از عصا می گردد.

گالری عصا دست

عصا دست شرکتی پیشرو و با سابقه فراوان در فروش انواع عصا و وسایل کمک حرکتی بوده که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده اما در همین مدت با کسب رضایتمندی مشتریان خود، نامی نیک از خود گذاشته شما می توانید به دو صورت حضوری و آنلاین از این مجموعه بهترین هدیه روز مادر را خریداری کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *