مقالات, خرید انواع عصا های لوکس و لاکچری

خرید انواع عصا های لوکس و لاکچری

خرید انواع عصا های لوکس و لاکچری

خرید عصا لاکچری و لوکس، سلیقه ی افرادی است که به دنبال طراحی های زیبا و منحصر به فرد هستند. درواقع عصا ابزاری مناسب برای افرادی با تحرک محدود، مانند سالمندان و افراد کم توان می باشد. و تاثیر بسزایی در حفظ تعادل و بهبود روند راه رفتن سالمندان دارد و خطر احتمالی زمین خوردن آن ها را کاهش می دهد. اما استفاده از عصا صرفا محدود به این موارد نمی باشد و شما می توانید با خرید عصا لاکچری و لوکس در ترکیب لباس پوشیدن خود به عنوان نوعی اکسسوری خاص استفاده کنید.

 

همه چیز درباره عصاهای لاکچری

آلیاژ های مختلف عصاهای لاکچری

اگر قصدتان خرید عصا لاکچری باشد عصا های متنوعی در گالری عصا دست برای خرید وجود دارد. عصا ها در انواع مختلف از آلیاژ موجود و قابل عرضه می باشند. در گالری عصا دست انواع عصا ها در آلیاژ های مختلف طلا، مس، نقره، برنز و… متناسب با سلیقه ی شما طراحی شده و قابل سفارش می باشند.

انواع دسته عصا های لاکچری

هنگام خرید عصا، علاوه بر زیبا و شکیل بودن دسته عصا، توجه به این نکته که چه نوع دسته ای متناسب با نیازتان است حایز اهمیت می باشد. البته خوشبختانه تقریبا تمام عصا ها دارای قابلیت تعویض دسته می باشند. و شما به راحتی می توانید دسته ی عصای خود را برداشته و دسته ای دیگر متناسب با سلیقه تان جایگزین آن کنید. این قابلیت، گاهی اوقات که بدنه ی عصا متناسب با سلیقه فرد می باشد اما دسته ی آن متضاد با سلیقه ی اوست، بسیار کاربردی تر خواهد بود. تنوع دسته ی عصا ها در گالری عصا دست بسیار زیاد بوده که شامل: دسته شاهی، دسته پیکری، دسته آرگونومیک، دسته کلاسیک و…می باشند به طور مثال عصا شاهی انگلیسی مدل آمالیا، به دلیل حکاکی های زیبا روی دسته و هم چنین گرد و خوش دست بودن طرفداران زیادی دارد. شما می توانید قبل از خرید عصا لاکچری و لوکس متناسب با سلیقه تان به صفحه ی عصاهای لاکچری مراجعه کنید و انواع مختلف عصا را مشاهده کنید.

استفاده از عصا لاکچری در بین مشاهیر

علت علاقه ی مردم به خرید عصا لاکچری ریشه در سال 2012 دارد که برد پیت و هم چنین جورج کلونی در یک مراسم از عصا استفاده کرده بودند هرچند که استفاده ی آن ها از عصا در ابتدا جنبه ی اکسسوری نداشت و صرفا به دلیل آسیب دیدگی های خفیف در نواحی پا بود اما استفاده آن ها از عصا موجب ترند شدن آن و استفاده عموم از عصا جهت شیک تر ساختن استایل خود بود. رالف لورن، وینستون چرچیل و مدونا خواننده معروف آمریکایی نیز از عصا در استایل خود استفاده می کردند.

خرید انواع عصاهای لاکچری

همانطور که می دانید عصا ها جنبه استفاده به عنوان اکسسوری در استایل را نیز دارند. انتخاب یک اکسسوری مناسب و شیک در ترکیب لباس پوشیدن شما می تواند موجب متمایز گردیدن استایل شما از سایرین شود. این عصا ها گزینه ی مناسبی برای کلکسیونر ها بوده و آن ها می توانند عصا های خاص و منحصر به فرد را برای خود تهیه کنند. عصا های لاکچری و لوکس در هر طرح و آلیاژی که مد نظرتان باشد قابل سفارش می باشند. در گالری عصا دست با طیف وسیعی از عصا های لاکچری و لوکس قطعا یک عصا کاملا مکمل لباس های شیک خود پیدا خواهید کرد. در صورت نیاز به توصیه و اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین گالری که همیشه پاسخگوی شما هستند مشورت کنید.

انواع عصا لاکچری

همانطور که گفتیم عصا ها انواع مختلفی دارند و شما می توانید هرکدام را متناسب با سلیقه تان خریداری کنید. استفاده از عصا ها صرفا محدود به سالمندان و یا افراد کم توان و آسیب دیده نمی باشد بلکه می توانید از عصا به عنوان یک اکسسوری خاص در استایل خود استفاده کنید. که مناسب ترین عصا ها که به عنوان اکسسوری در استایل به کار می روند با تنوع زیادی در گالری عصا دست موجود می باشند. عصا دست ساز آگنس با سنگ یاقوت کبود: این عصا یکی از عصا های فوق العاده و ارزشمند این گالری می باشد که توسط طراحان زبده و کاربلد این گالری طراحی و تولید شده است. و قابلیت استفاده از آن در کلکسون نیز وجود دارد. جنس چوب بدنه ی این عصا از افرا می باشد که چوب افرا در صورت پیمودن مراحلی، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار خواهد گردید. خوش دست و راحت بودن و ظاهر چشمگیر و درخشان یاقوت موجود در مرکز دسته ی این عصا بر کیفیت و ارزش این عصا افزوده است. یاقوت کبود، سنگی گرانبها و بسیار مقاوم در برابر خراش و خوردگی می باشد که در بعضی فرهنگ ها مردم بر این باورند که سنگ یاقوت کبود موجب دور شدن از انرژی های منفی و گزند چشم بد خواهند شد.

نکات مهم در خرید عصا

اولین نکته ی مهم در هنگام استفاده از عصا این است که در حالت قرار گرفتن عادی دست ها کنار بدنتان، عصا باید تقریبا 6تا8 اینچ بالا تر از آرنج قرار بگیرد. همچنین در صورتی که استفاده از عصا را، برای سطوح شیبدار لازم دارید توصیه می شود که از عصا هایی با ارتفاع بیشتر استفاده کنید در غیر این صورت، عصا با اندازه ای طبیعی برای شما کاربردی تر خواهد بود. هنگام در دست داشتن عصا، 15 درجه زاویه ی خم شدگی مناسب برای آرنج شماست که البته در صورتی که استفاده از عصا جهت حفظ تعادل است، مقدار این زاویه ممکن است افزایش یابد. زاویه ی اتصال دسته ی عصا به بدنه ی آن باید 90 درجه باشد و روی دسته، باید از مواد نرم و استاندارد مستتر شده باشد. ارتفاع و بلندی عصا باید متناسب با قد فرد باشد، به گونه ای که در هنگام در دست گرفتن آرنج حدودا 20 تا 30 درجه خم شده باشد.

 

گالری عصا دست

در گالری عصا دست تنوع زیادی از عصا های مختلف وجود دارد و شما می توانید بنا به سلیقه خود اقدام به خرید عصا لاکچری نمایید. مشاوران حرفه ای، ارسال فوری، کیفیت بالای عصا ها و سایر محصولات گالری عصا دست موجب جلب رضایتمندی مشتریان گردیده اند. امکان خرید حضوری و آنلاین نیز در این گالری برای مشتریان فراهم گردیده است.

گالری

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *