[vc_row][vc_column][vc_column_text]

عصا چیست ؟

عصا ( در لاتین کلمه walking stick ) وسیله ای است که به منظور تسهیل امر راه رفتن استفاده می شود، هرچند کاربرد های دیگر از جمله مد ( fashion ) و وسیله دفاعی نیز برای آن تعریف می شود.

عصا در سایز ها و اشکال مختلف ساخته و فروخته می شود. همین امر آن را تبدیل به جنسی کرده است که بسیاری از مجموعه داران ( Collectors ) نیز مجذوب خود ساخته است. برخی از عصا ها مناسب جهت استفاده افراد با معلولیت خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین بخش های هر عصایی دسته آن است. دسته عصا به منظور نگه داشتن هرچه راحت تر عصا در دست ، تقسیم وزن روی عصا و پخش نیروی وزن در طول عصا نیز کاربرد دارد. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در دسته عصا مهم است نحوه اتصال آن به بدنه عصاست که در مدل های ارزشمند تر این اتصال وجود نداشته و دسته و بدنه به شکل یک تیکه ساخته شده اند. نمونه آن دسته عصا نهال خم شده مجموعه عصادست است.

از لحاظ تاریخی :

برخی عصا ها در تاریخ به عنوان وسیله تدافعی یا حتی تهاجمی نیز استفاده می شدند که در این نوع عصا ها تیغه یا شمشیر جاسازی می شده است.

عصا با تیغه شمشیر swordstick

تاریخچه استفاده از عصا به عنوان شمشیر ! :

حدودا” در قرن 17 تا 18 میلادی در میان افراد ثروتمند اروپایی ، استفاده از عصای شمشیری رواج یافت. این عصا در درجه اول به عنوان وسیله ای کمکی برای راه رفتن استفاده می شد اما از لحاظ تدافعی نیز قابلیت این امر را داشت.

عصا های چوبی به منظور تمرینات ورزشی ، دیدار های خانوادگی و مد ، کار تزئینی و استفاده سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجایی که غالبا” این دست عصا ها کار دست بوده ، می توانند اختصاصی متناسب دارنده آن از نوع چوب مصرفی ، وزن ، طول و حالت دسته و طول عصا طراحی و ساخته شوند.

به منظور سفارش عصا چوبی دست ساز درجه 1 و متناسب وزن و قد خود با مجموعه عصادست تماس بگیرید.

انواع عصا :

عصا ها در انواع بسیار متنوعی عرضه می شوند که مجموعه عصا دست فعلا” انواع زیر را جهت عرضه به مشتریان خود دارا می باشد:

[/vc_column_text][vc_column_text]

برخی از محصولات ما : 

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]