[vc_row bg_type=”grad” bg_grad=”background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #FFFFFF), color-stop(100%, #F5F0E9));background: -moz-linear-gradient(top,#FFFFFF 0%,#F5F0E9 100%);background: -webkit-linear-gradient(top,#FFFFFF 0%,#F5F0E9 100%);background: -o-linear-gradient(top,#FFFFFF 0%,#F5F0E9 100%);background: -ms-linear-gradient(top,#FFFFFF 0%,#F5F0E9 100%);background: linear-gradient(top,#FFFFFF 0%,#F5F0E9 100%);”][vc_column][vc_column_text]

عصا طبی چوبی

طراحی دسته های آرگونومیک :
طراحی این نوع دسته بر پایه طب پزشکی و محل قرارگیری صحیح دست بر روی دسته با علم مهندسی معکوس ساختار دسته، در نرم افزار اتوکد طراحی شده و سپس بر روی عصاهای ی مدل آرگونومیک پیاده سازی گردیده است .سازگاری طبیعی این مدل دسته با دست انسان باعث شده در نام گذاری آن از واژه آرگونومیک استفاده شود .راحتی دست به هنگام استفاده از این نوع عصا به قدری بالاست که میتوان گفت به نوعی راحت ترین و طبی ترین دسته، دسته آرگونومیک میباشد.

عصا-دسته-عصادست

 

طرح دسته آنتیک :
دسته های آنتیک به گونه ایی طراحی شده اند که در عین کوچکی و زیبایی دارای قوص خاصی میباشند که در زمان دست گرفتن این مدل عصا، ساختار این دسته باعث پوشش گودی دست شده و کار با این نوع عصا را آسان می کند. به دلیل کوچک و ظریف بودن این دسته زیبایی خاصی برای عصا به های دارای این نوع دسته به ارمغان آورده شده است لزا این دسته به معنای مفهومی مدرن و زیبا، آنتیک نام گذاری شده است  .

عصا-دسته-عصادست

طرح دسته شاهی :
این مدل دسته با سابقه و قدمت بسیار از دیر باز مورد توجه افراد خاص ، کشیک های معروف ،پادشاهان و قاضیان و سیاست مداران بوده است . شکل و شمایل این دسته با ایجاد هیبتی خاص از توجه افراد دارای کالکشن بی بهره نیست ، لزا برای افرادی که موقعیت های شغلی خاصی دارند  و یا علاقه مند به کلکسیون هستند گزینه بسیار عالی است.

عصا-دسته-عصادست

طرح دسته کلاسیک :
طرح دسته های طراحی شده در مدل کلاسیک توسط مهندسین تیم فنی عصا دست به گونه ایی میباشد که وجود زاویه شیبی  v مانند ، موجب شود تا دست بر روی عصا بسیار محکم و استیبل قرار بگیرد . این مدل دسته به افرادی که همیشه میخواهند خیالشان از بابت نیفتادن  عصا از دستشان راحت باشد، توصیه میشود . این مدل دسته به دلیل حالت طراحی کلاسیک و کلیشه ایی که به عصا میدهد ، کلاسیک نامگذاری شده است .

عصا-دسته-عصادست

طرح دسته سنتی :
این مدل عصا قدیمی ترین مدل دسته عصا میباشد . بسیاری از پزشکان معتقد هستند که عصا هایی که مدل دسته آنها c است به دلیل تقسیم فشار وارد شده و راحتی در زمان بلند شدن و نشستن برای سالمندان که میتوانند قسمتهایی خاص از این دسته را بگیرند ، بهتر میباشد.

عصا-دسته-عصادست

طرح دسته پیکری :
سلیقه بسیاری از مردم طرح دسته پیکری می باشد.با دقت بر تمدن ، تاریخ و فرهنگ هر کشور در سراسر جهان خواهید یافت که طراحان عصا سعی در ایجاد این اشکال مرتبط با تمدن و تاریخ کشورشان داشتند که به این صورت در دسته عصا اشکالی شبیه به بعضی حیوانات و موجودات نمادین حکاکی میکردند. طبق نظر سنجی های انجام شده مشاهده گردیده که اغلب مردم اشکالی همانند پیکر حیوانات را بر روی دسته عصا بیشتر میپسندند و از آن استقبال میکنند. . از این رو مدل دسته پیکری که غالبا طرح پرندگان ، حیوانات درنده ، دلفین و اسب و .. دیگر حیوانات میباشد پدید آمد.

عصا-دسته-عصادست[/vc_column_text][us_btn text=”بازگشت به آرشیو مطالب” link=”url:http%3A%2F%2Fwww.asadast.ir%2F%25d8%25a2%25d8%25b1%25d8%25b4%25db%258c%25d9%2588-%25d9%2585%25d8%25b7%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a8%2F|||” size=”25px” el_class=”asa”][/vc_column][/vc_row]